Ako tovar vymeniť
Ak vám tovar nesedí, môžete ho vymeniť v 14-dňovej lehote od prevzatia tovaru.
Potrebujete rovnaký tovar, ale inú veľkosť – podľa dostupnosti, priamo si ho objednajte, do poznámky uveďte výmena a číslo pôvodnej objednávky a tovar na výmenu nám pošlite späť. Vymenený tovar zasielame rovnakým spôsobom ako prebehlo prvé doručenie, ale až po obdržaní vráteného tovaru.
Ak potrebujete tovar vymeniť za celkom iný tovar – priamo si ho objednajte, do poznámky uveďte výmena a číslo pôvodnej objednávky a tovar na výmenu nám pošlite späť. V prípade, že hodnota nového tovaru je vyššia ako pôvodne objednaného, rozdiel doplatíte. Vymenený tovar zasielame spôsobom zvoleným pri objednávke, ale až po obdržaní vráteného tovaru.
Vyplňte formulár z mailu alebo online FORMULÁR
Čistý, nenosený a nepoškodený tovar v pôvodnom obale so štítkami a s vyplneným formulárom zabaľte.
Výmena cez ZÁSIELKOVŇU - vyberte si podacie miesto, odneste tam zásielku a použite ID kód 93176402 pre vrátenie a obsluha v obchode vytlačí štítok a vytlačí vám potvrdenie o prijatí zásielky. Tovar nám bude doručený. Túto službu môžete využiť, aj keď tovar k Vám putoval iným prepravcom.
POPLATOK za službu:
Táto služba je spoplatnená. Cena služby je 3,00 EUR pre zásielky zo Slovenska a 3,40 EUR z Českej republiky a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma pripočítaná k sume novej objednávky, formou dobierky pri preberatí vymeneného tovaru. Pri podaní zásielky v pobočke, ale nič neplatíte. Zoznam pobočiek nájdete na www.zasielkovna.sk.
Alebo zásielku pošlite poštou na adresu PaedDr. Martin Prodaj, Gercenova 1158/9, 851 01 Bratislava a potvrdenie o jej zaslaní si starostlivo uschovajte.*
Po doručení vráteného tovaru, náhradný tovar posielame.
*Prepravné náklady pri vrátení tovaru znáša kupujúci. Zásielky na dobierku nepreberáme a tovar sa vracia k odosielateľovi.